Partneri

Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner
Banner

Hotelový systém Horec

HOREC          Hotelový systém Horec je prirodzeným pokračovaním pôvodného systému Horec-Dos, s využitím dlhoročných skúseností vývoja pôvodného systému a s použitím najnovších vývojových a informačných technológií a zároveň predstavuje na trhu úplne novú generáciu a kvalitu spracovania informácií.

          Horec (alebo tiež Horec-w) rieši problematiku automatizácie činnosti hotelovej recepcie pre hotely a ubytovacie zariadenia hotelového typu. Zabezpečuje všetky činnosti a služby vykonávané pracovníkmi recepcie a v maximálnej možnej miere odstraňuje náročnú a často neprehľadnú evidenciu objednávok, evidenciu hostí, tovarových zásob, účtov pre jednotlivých hostí, denných prehľadov, uzávierok, atď. Systém je postavený na princípe "priateľský pre užívateľa", z čoho vyplýva aj jeho jednoduchosť obsluhy, rýchlosť, prehľadnosť a ak je potrebné vždy prítomný návod pre ďalšiu činnosť.

Systém hotelovej recepcie Horec Vám ponúka:

  • okamžité prijatie objednávky na obdobie viac ako rok dopredu, s možnosťou jej neskoršieho doplňovania a úprav
  • vystavenie zálohového účtu na objednávku alebo ubytovaného hosťa
  • rýchle ubytovanie hosťa previazané aj na objednávku, údaje je možné neskôr doplniť
  • vystavenie ľubovoľne modifikovaného účtu pre hosťa, príp. odloženie jeho platby
  • veľmi rýchlu evidenciu príchodu skupiny hostí alebo ich objednávku
  • vystavenie skupinového účtu a ďalšia práca so skupinou
  • odchody celých skupín
  • predaj tovaru a služieb v hotovosti alebo na účet hosťa
  • evidenciu poskytovania hotelových služieb priamo na izbe
  • širokú škálu komplexných informácií o stave hostí, izieb, objednávok, služieb, pokladne, stavu zásob, štatistiky, atď.
  • presun hostí na inú izbu
  • automatický odpočet a sledovanie telefónnych hovorov
  • evidenciu predaja tovaru a služieb ako cez registračnú pokladňu a tiež za pomoci snímača čiarového kódu
  • priame prepojenie s reštauráciou, barom alebo externým skladom
  • sledovanie platieb kreditnými kartami
  • zápis magnetických kariet pre otváranie izieb
  • evidenciu a správu externých hostí
  • evidenciu a správu nežiaducich, stálych hostí, odberateľov...
  • spracovanie údajov v reálnom čase
  • pravidelné denné a priebežné uzávierky
  • doplňovanie systému číselníkov a stavu tovarových zásob recepcie
  • prehľadné grafické spracovanie informácií
  • uzamykanie systému proti nepovolaným vstupom, uchovanie a verifikácia údajov
  • spracovanie systému kontraktov
  • evidencia a správa rezervácie technických priestorov
  • prepojenie na účtovníctvo a ďalšie subsystémy
  • vysoký štandard a spoľahlivosť systému
  • úplnú zhodu s príslušnými legislatívnymi normami
  • 24 hodinovú telefonickú službu

          Uvedený modul hotelovej recepcie je rozsiahly a komplexný systém spájajúci požiadaky náročnej prevádzky recepcie s vysokým štandardom jednoduchosti, rýchlosti a prehľadnosti obsluhy. Doplnením o ďalšie moduly sa značne zvýši jeho využiteľnosť vo Vašom zariadení.